sâmbătă, 11 aprilie 2009

Lucruri pe care nu le inteleg



Da, am vorbit, fără să le înţeleg, de minuni, care sînt mai pe sus de mine şi pe care nu le pricep.`` -Iov 42,3b


Daca a existat un singur om pe pamant care avea dreptul sa se intrebe despre dragostea lui Dumnezeu pentru oameni, acela cred ca a fost cu Iov. El si-a pierdut familia, sanatatea si bunastarea in acelasi timp. Prietenii lui au venit langa el dar pentru a-i pune la indoiala spiritualitatea sa. Dumnezeu avea deja raspuns cu privire la integritatea lui Iov.Iov se descrie pe sine insusi, in primele randuri ale cartii ca fara prihana si curat la suflet...
Iov era constient de faptul ca Dumnezeu are dreptul sa faca orice doreste in viata lui pana intr-o zi in care nu a mai putut suporta.Si atunci l-a intrebat pe Domnul despre motivele Sale.
Dumnezeu I-a raspuns lui Iov dar nu in felul in care acesta, probabil, vroia sa auda. Dumnezeu I-a raspuns folosind o serie de intrebari care reprezinta cea mai incredibila modalitatea de corectie pe care Dumnezeu a folosit-o pentru o fiinta umana. 3 capitole mai tarziu, Iov a realizat ca luase la intrebari pe Autorul universului, pe Autorul dragostei. A cazut in fata Domnului si a realizat greseala pe care o comisese. – Cu siguranta am vorbit despre lucruri pe care nu le inteleg, despre lucruri prea minunate pentru mine.
De cateva ori si eu am avut intrebari referitoare la ce vrea sa faca Domnul cu viata mea...Mai mult decat atat,m-am indoit de dragostea Domnului in urma unor circumstante nefavorabile...Dar crucea de pe Golgota mi-a dat raspunsul cu privire la dragostea lui Dumnezeu pentru mine. El si-a trimis propriul Fiu pentru a ma mantui de pacatele multe si grele pe care le am. Cred ca daca ar fii fost o singura persoana pe pamant, Dumnezeu ar fii facut acelasi lucru.
...Caile Lui nu sunt intotdeauna de inteles pentru noi. Pentru moment,smereste-ti sufletul,roaga-te si lasa-ti viata in mainile Lui. Vei intelege...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu