miercuri, 15 aprilie 2009

Ce carti am mai cumparat


Am inceput sa-i fac lui Anais o mica biblioteca.M-am mai uitat pe site-uri, m-am orientat dupa programa de pe www.sonlight.com, m-am inspirat din blogul Irinei, www.dulcecasa.blogspot.com si am adunat cateva carticele.Cum cartile sunt in Romania, la mami, voi incerca sa le scriu pe cele ce mi le amintesc

Biblia pentru copii, Zoe Kanava - Editura Evanghelismos

100 de activitati de club pentru copii, Jan Dyer

Cele mai frumoase 153 de istorisiri minunate adunate de la Sfintii Parinti - Editura Sophia

100 de idei biblice de lucru manual pentru copii - Sue Price

Biblia in fiecare zi pentru copii

Biblia - confectionam si invatam - Gillian Chapman

Povestiri si rugaciuni pentru copii - Arhim.Ilie Cleopa

600 de istorioare religioase - Pr.Iosi Trifa

Primul Craciun - Pro Editura

Darul ingerului.Povesti crestine pentru copii - Editura Sophia

La gradinita e serbare - antologie de poezii si scenete - Editura Compania

Poezii crestine pentru copii, Leon Magdan - Editura S.Alexandru

Psihologia desenului la copil

Jocuri pentru copii de la o zi la 6 ani - Anne Bacus

Aplicatii cu materiale din natura - Ed.Aramis

Buratino - Alexei Tolstoi

Cuore, inima de copil - Edmondo de Amicis


Mai am de cumparat muuuulte inca.De matematica, enciclopedii, cartea experimentelor.Imi doresc tare mult Cele mai frumoase basme rusesti aparuta la Polirom si Prima mea carte de curiozitati aparuta la RAO...O,Dumnezeu sa ne ajute sa fim sanatosi, ca de cumparat, le vom cumpara noi!...Si daca aveti ceva sugestii reeritoare la carti, cu mare drag le astept

3 comentarii:

  1. cea cu "Biblia- confectionam..." ma atrage si pe mine.Cum e?are idei interesante?

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,
    Iti spun aici ce zic la prezentare, eu cartea n-am vazut-o inca, e in Romania
    Cartea prezinta idei de lucru manual de la cele mai simple la cele mai dificile, punandu-se accent pe folosirea unor materiale cat mai ieftine, punandu-se accent pe folosirea unor materiale reciclate sau din gospodarie
    fiecare lucrare are cateva aspecte
    -O repovestire a povetirii biblice
    -O lista de materiale necesare
    -Instructiuni clare, pas cu pas
    -o poza a produsului finit
    Vad ca are cotatie destul de buna

    RăspundețiȘtergere
  3. mersic, cred ca o sa i-o cumpar Ilincai de ziua ei

    RăspundețiȘtergere