vineri, 17 aprilie 2009

Invat




Incerc sa-mi dezvolt tehnicile de artizanat, atat cat imi permite timpul.In timp ce Vil era in niste intalniri, am luat-o pe Anais si am mers la una dintre cumnatele mele, Rosane, sa invat punctul rusesc.E cea mai simpla tehnica de brodat, apare asa, ca flausat.Se foloseste un ac special care seamana destul de bine cu acul de la seringa.Va pun ce a iesit si cam unde vreau sa ajung...Sa nu ma criticati prea tare, sunt incepatoare in ale brodatului...

Un comentariu:

  1. Asa broda si mamaia mea...avea niste prosoape, ea le zicea shtergare, de le punea deasupra icoanei..
    Foarte frumos, intotdeuna mi-au placut...imi zisese ca este un ac special, dar nu stiam in ce fel. Daca poti Narcisa, pune si o poza cu acul, sa vad excat cum arata...
    Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere