luni, 13 aprilie 2009

Ana Ponta - minunatie de papusi


Imi spunea o prietena draga, Anka Laura, ca a fost de Florii la Muzeul Satului...
A gasit acolo, pe langa multe lucruri minunate, un soricel de exceptie, facut artizanal si umplut cu levantica, opera artistului plastic Ana Ponta.
Curioasa, am dat un google search si am gasit site-ul
http://www.anapontadolls.3x.ro/#
Intr-o lume plina de consumism si de Barbie, papusile ei sunt pline de personalitate si sunt tare frumoase.Mie imi par desprinse dintr-un roman de Camil Petrescu.
Fara permisiunea artistei, imi permit sa pun pe blog una dintre papusile ei.Daca vreti sa vedeti imaginile de pe site-ul ei trebuie sa selectati sectiunea intreg (nerecomandata).

Un comentariu:

  1. Am descoperit-o si eu pe Ana Ponta cand googaleam dupa o papusa deosebita hand-made si am descoperit bebelusul Eliza, o papusa cu numele fetitei mele. Evident mi-a ramas gandul la ea. Uite-o aici http://www.taramulcopilariei.ro/papusi-handmade/bebelus-eliza-ana-ponta-271.html , eu nu am gasit site-ul dat de tine atunci sau poate nu era creat inca.

    RăspundețiȘtergere