sâmbătă, 18 aprilie 2009

Ceva mai frumos




Eeeiii...Am vazut cate ceva despre artizanat de cand sunt pe aici.Si am si invatat cate ceva.Dar am vazut zilele trecute ceva atat de frumos incat nu m-am putut abtine sa nu pun fotografii pe blog.Sunt perdele din margele.Imi amintesc ca, acum cativa ani, vazand o fusta din margele intr-o revista Vogue, am incercat si eu sa-mi pun ceva similar la o alta fusta.Mi-a luat cam doua zile pana am pus 10 siraguri...Si am renuntat, era prea mult.Ma gandesc acum, oare cat imi va lua sa fac una dintre perdelutele acestea?
PS
Elena, pun cat de curand si reteta de masa de portelan rece pe blog, n-am uitat
Gabriela, am vazut niste oua crosetate la tine pe blog, o minunatie!Mi se par la fel de complicate ca si perdelele astea.Si la fel de frumoase...

Un comentariu: