joi, 15 ianuarie 2009

Patina provencala


M-am uitat la filmul 7 Pounds si m-am depresat putin. Prin urmare, ca sa-mi revin, cred ca voi schimba culorile la geamurile care sunt acum de un verde infiorator si le voi face crem in stil provencal.Numai sa se opreasca umpic ploaia.
Casa noastra a fost gandita initial casa de vacanta dar uite ca am ajuns sa locuim aici permanent.Si as dori sa o fac ceva mai prietenoasa

Materiale necesare
smirghel (mai mare si mai fin - deci doua tipuri)

vopsea maron sau maron cafea

cap de papusa de carpa
(hand made)
ceara transparenta sau lumanare alba
vopsea alba sau crem pe baza de apa

lac incolor
pensula
Prima data dam cu smirghel mai fin piesa de lemn pe care dorim sa o vopsim
dupa care aplicam vopseaua maron si lasam sa se usuce.Mai aplicam o mana dar nu cu pensula, folosim capul de carpa.Lasam sa se usuce, daca avem vreme, pana a doua zi, daca nu folosim uscatorul de par... Dupa aceea luam lumanarea transparenta (sau alba) si aplicam bine pe margini, pe muchii si prin locurile unde ne dorim sa para uzata.Depinde de imaginatia fiecaruia.Asteptam din nou sa se usuce si mai dam o mana de vopsea alba, asteptam sa se usuce dupa care dam bine de tot cu un smirghel mai grosut...La final lacuim si gata opera...Sper sa pot sa pun cat de curand tehnica pas cu pas...In poza am pus suportul de creioane realizat in stil provencal. (c cu sedila, da??)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu