marți, 6 ianuarie 2009

Despre anul ce a trecut


Imi plac lucrurile de artizanat...Imi pare ca in fiecare e o particica din sufletul nostru.Voi incerca sa postez, in timp, cateva lucrusoare ce le-am facut pentru Anais, pentru Teodora a Dianei, pentru Lara a celeilalte Diane, pentru Luiza a Patriciei...
Am descoperit artizanatul in Brazilia, unde au o adevarata cultura pentru lucrul facut de mana...Am invatat si am vazut pictura pe material (pintura pe tecido), papusi de carpa (boneca de pano), tehnica decupajului, biscuit, patina, pictura pe lemn si altele...M-a sprijinit tare mult Vil, sotul meu care vedea o MonaLisa in fiecare papusa de carpa pe care o faceam...Nu va spun ce sarbatoare a fost in casa cand am reusit sa fac primul ingeras.Semana cu Don King in varianta caucaziana dar pentru Vil era cel mai frumos ingeras facut de cineva vreodata...
Imi plac mielutii, albinele si ingerasii...Am mult de perfectionat dar o sa invat alaturi de voi.
Pentru inceput pun cate ceva din lucrusoarele artizanale ale lui Anais, facute anul trecut...Urmeaza, daca imi ajuta Dumnezeu, asa cum i-am promis Irinei, o rama foto pentru fetite.Cat de curand.
Va pup si aveti grija de voi
Dumnezeu sa va binecuvinteze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu