marți, 8 decembrie 2009

Gentute pentru fetite - Hello Kitty



Ieri, asteptand sa mi se incarce In gura presei, rasfoiam cateva reviste japoneze pentru lucru de mana.Am o colectie intreaga - papusi de carpe, flori din margele, jucariute din fetru, accesorii diverse - o intreaga comoara...Intr-una dintre ele, am descoperit cateva modele de posetute pentru fetite - niste bijuterii...Si cine sa mi le faca, sa arate exact ca in revista, si sa fie bine cusute???...Hmmm...Alina!
Asa ca am bazait-o pe Alina de la Viata in culori vesele.De abia ajunsese de la doctor, cu otita, dar a stat, draga de ea, cu mine pe mess sa-mi asculte damblalele.Am comandat o gentuta mai mare, crem, pentru mine si o gentuta, micuta micuta, pentru Anais. Cu Hello Kitty amandoua...Sa incepem anul care vine cu posetute noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu