joi, 3 decembrie 2009

Despre lectii viata. In culori vesele


Am cunoscut-o pe Alina anul acesta in vara.Nu ne-am intalnit personal niciodata, doar virtual, dar parca suntem prietene de o viata...
Astazi, Alina, si-a lansat blogul.Nimic nou, imi veti spune, sunt milioane de persoane pe glob care isi lanseaza bloguri in fiecare zi...Este adevarat. Mi-a trimis link-ul blogului care se numeste Viata in culori vesele...Un blog minunat si vesel.Ce m-a surprins este ca pentru Alina, prin toate cate a trecut (la un moment dat poate va scrie un roman), viata este in culori vesele...
Pe langa faptul ca blogul este chiar frumos, Alina are un talent deosebit dat de Dumnezeu - coase superb.
Va recomand sa-l cititi.Pentru mine, este mai mult decat nun blog. E o lectie de viata
www.viatainculorivesele.blogspot.com

Un comentariu:

  1. M-ai lasat fara cuvinte, draga mea prietena...
    Iti multumesc din tot sufletul meu!!!
    Si daaaa, vreau sa scriu un roman, mai bine spus sa gasesc pe cineva mai talentat sa il scrie:-))

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere