marți, 24 noiembrie 2009

Decoratiuni de Craciun - coronita de Craciun



Astazi am reusit sa termin prima mea coronita de Craciun...Pe ansamblu, imi place.Slava Domnului ca am reusit sa o dau gata, imi faceam probleme ca ma prinde Craciunul fara nici o decoratiune...
Nu ca ar avea vreo importanta ca ai sau nu ai decoratiuni in casa, valoarea sarbatorii sta in altceva muuuuuuuuult mai important, infinit mai important - nasterea Mantuitorului Iisus Hristos...Dar, de amorul artei, ma gandeam ca n-ar strica, macar o ghirlanda...
Am cumparat o coronita de brad artificial,aici brad natural gasesti mai greu, am aplicat un sir de perlute mari, mici si cristale swarowski, am facut decoratiunile din fetru - ingerasul, mos craciun si omuletul de zapada, le-am aplicat, am pus fluturele de metal cu strasuri, trandafirasii din organza si matase roz, clopotelul, am lipit margelutele si paietele cu aracet pe gluburile de izopor, le-am adaugat si o panglica...si gata coronita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu