luni, 9 noiembrie 2009

Invitatie de invitatie

Am primit azi dimineata o suuuuuuuuuuuuper invitatie la targul de hand made pentru copii Kihi Kiha...care mi-a inseninat ziua.
Zice asa

Buna,
AM gasit pe net blogul tau, ne place ceeea ce faci asa ca asa ca te
invitam sa fii alaturi de noi la aIVa editie a targului kihi-kiha&co. Nu
stim daca locuiesti in Romania, daca nu, poate reusesti sa le trimiti si
sa rogi pe cineva sa stea la stand in locul tau!


M-a emotionat tare tare tare.Numai daca m-am uitat la numele care au participat la primele 3 editii m-a luat cu emotii...Adrians Knitted Work, Interesart, Kihi Kiha, Monica Pduret, Triks Box, Virginia Toma printre altii...Ce mai, toti unul si unul.Acolo sunt toti artisti...Eu, de abia sunt incepatoare, testez si eu sa vad la ce ma pricep...
M-am simtit tare tare onorata ca m-au invitat.Nici nu va puteti inchipui, l-am si sunat pe Vil sa-i spun...Nu stiu daca pot sa particip, mi-ar placea tare mult sa trimit cateva lucrari dar tuimpul e scurt iar eu m-am trezit tarziu sa incep lucrul pentru Craciun.In plus sa trimit pachetele pana in Romania dureaza cel putin 21 de zile lucratoare...O sa incerc totusi, desi sansele sunt mici tare sa reusesc sa termin ceva decent...
Oricum, vedeti mai multe detalii pe
http://www.kihi-kiha-and-co.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu