duminică, 15 martie 2009

Arca lui Noe





Prima data si prima data o pup pe Dia care s-a inscris pe blog...Astept sa vad si blogul ei cand o sa o lase Andrei si Iuli.Face niste minunatii fata asta!!!!

Am constatat ca Anais e tare fericita cand ii fac teatru cu figurine de se pun pe deget.Am primit de la o prietena tare draga din Irlanda, de la Mada, 5 figurine din povestea lui Aladdin iar fiica-mea face un show cand le vede...Cum nu avem posibilitatea tot timpul sa o rugam pe Mada sa ne cumpere, m-am gandit sa-i fac eu ceva.Pentru ca ii plac tare mult animalele, m-am gandit sa ii compun o istorie cu animale iar cea mai cuoscuta pentru noi era Arca lui Noe.
Prima parte a constat in executia cadrului.Un sort pe care au fost aplicate cateva desene simple si a fost facuta din fetru arca lui Noe, Noe si sotia...I-am omis pe copii lui Noe pentru ca erau mai important sa fac mai multe animale.
Sper ca se intelege ceva din fotografiile postate...
Asa ma gandeam ca pot face si alte povesti...
Dar deocamdata am primit de la o prietena niste ingerasi de gips si ma gandeam, daca ma ajuta Dumnezeu, sa-i pictez saptamana viitoare.Si neaparat sa pun fotografiile pe blog

Un comentariu: