vineri, 19 februarie 2010

Castelul printeselor


Pana imi ajung acasa dvd-urile care ma invata sa crosetez si sa interpretez graficele de crosetat, mi-am zis sa nu fac umbra pamantului degeaba si sa mai cos una alta...Pentru ca in 5 martie nepotica mea, Luiza, implineste 5 ani, i-am facut un castel din fetru, brodat cu margelute, pe care mamica ei il poate agata in camera sau pe usa de la intrare.
Nu mi-a iesit tare bine numele brodat.Parca am dat cu sapa,nu am cusut, dar pentru prima tentativa a unui proiect de acest fel, sunt multumita

2 comentarii:

  1. Buna din nou. Vad ca esti hotarata sa inveti sa crosetezi. Pai pana ajung dvd-urile, ai putea sa cauti pe youtube "crochet" orice, sunt foarte multe filmulete frumos explicate. Eu de acolo am invatat bazele. Spor la treaba! Abia astept sa pui pozele cu ce ai realizat. Eu ma pot lauda cu o inimioara amigurumi si martisoare crosetate. Si acum ma gandesc serios la un covor crosetat din hexagoane, daca mi-ar iesi hexagoanele drepte :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doua maini, m-am uitat pe youtube.De acolo am invatat sa realizez floricelele de baza.Dar la noi exista o gramada de reviste de facut flori de toate genurile, legume, posete etc care au doar gra fice iar eu gra ficele nu stiu sa le interpretez.Stiu ce inseamna fiecare simbol dar nu stiu sa le leg...Asta e problema.Si DVD-urile sunt pentru invatat sa citesc grafice unul si celalalt pentru...nu stiu cum sa zic, intarit florile.Nu cu apret, normal, exista o tehnica speciala care se numeste engomat...
    O sa pun pozici, da, cand nu imi va iesi ceva cat de cat acceptabil...

    RăspundețiȘtergere