sâmbătă, 26 septembrie 2009

Colectia 2009 - Cizmulite de Mos Nicolae


Am inceput colectia de cizmulite 2009.Incerc sa le termin pana de Mos Nicolae sa le putem agata la fereastra.Daca as putea sa fac sa si ninga putin....Aici nu se sarbatoreste Mos Nicolae. Vil imi spunea ca auzea vorbindu-se in copilarie de la bunicii lui, veniti d eprin partile Rusiei si ale Germaniei, de Mos Nicolae.Dar ei nu au sarbatorit niciodata...De data aceasta va fii altfel.
Sa nu va inchipuiti ca am conceput singura modelele.Am cumparat din magazin kitul gata, cu tot ce imi trebuia - paiete, ata, ac, fetrul gata taiat iar eu doar le-am asamblat.Oricum, pot sa le folosesc de model

2 comentarii:

  1. Superb, ca de obicei!
    Acum avem si noi de model. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.te-as ruga daca poti sa i-mi spui ce fel de vaselina se foloseste la portelan ,de unde o cumpar, se poate colora in masa sau se coloreaza dupa ce se usuca.An cat timp se usuca si pe cand cealalta reteta.multumesc. ami poti raspunde si pe mail :elena_constantin2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere