duminică, 21 iunie 2009

Ce carti am mai cumparat

Mi-am cumparat zilele trecute Biblia, confectionam si invatam.E tare frumoasa, grafica e minunata si are idei de lucru manual pentru copii simple si destul de usor de facut.Am mai cumparat de la anticariat, cu mare bucurie,ceva literatura sovietica.Grafica de maaare angajament Trei Grasani a lui Iuri Olesa si Goriov, Calutul cocosat - Piotr Ersov, Furnica cea viteaza - Tatiana Makarova, Povesti cu Zane - Contesa de Segur, Inima de sticla si Cum iubeste mami puiul de la Nemira,
In cazul in care gasiti pe undeva, in drumurile voastre, ma intereseaza sa cumpar urmatoarele carti
1.Aventurile lui Habarnam - Nosov
2.Habarnam in orasul soarelui - Nosov
3.Doctorul Aumadoare - Ciukovski
4.Fetita de pe Terra - Kirill Bulîciov
5.100 de idei biblice de lucru manual pentru copii - Sue Price

Un comentariu:

  1. Iubire si Lumina,
    daca te intereseaza cartile in format electronic: sf, magie, filozofie, religii, esoterism, aventuri, sau orice alt domeniu, te rog sa trimiti un mail la florinus63@yahoo.com, sau florinus63@gmail.com, sau ne putem auzi pe messenger yahoo, google talk. Mi'ar face placere sa'ti fiu de ajutor.

    florin

    RăspundețiȘtergere