duminică, 9 ianuarie 2011

Despre tricotat...


De abia asteptam sa ajungem acasa, in Brazilia.Cu ajutorul Domnului, la sfarsitul lunii.Ne-am bucurat de fiecare minutel la cealalta casa, din Romania.De zapada, de Craciun, de Bibi si de Micu, de cadouri, de zambete, de prieteni, de toti cei dragi...Si am descoperit un om mega talentat care mi-a inspirat dragostea pentru tricotaje.Mihaela de la Baghete fermecate.O gasiti aici (http://www.baghetefermecate.blogspot.com/)...Astfel, am inceput si eu sa ma indeletnicesc cu de-ale tricotajului.I-am facut lui Vil un fular culoarea tabacului, din merinos cu par de camila.Minunat minunat!Lanita am cumparat-o de pe Kreativ shop de la Csilla si se lucreaza exceptional.Acum ma incumet sa ii fac si un fes, dupa care un tip de pelerina si un pulovar mai scurt pentru Anais...Ah, si masca lui Zorro, cum am putut s auit? (Blonda tocmai a facut o pasiune necontrolata pentru baiatul asta). Sper sa-mi iasa! Am descoperit la mami in biblioteca niste carti veeechi veeechi care te invata sa tricotezi.Cu astea si cu ajutorul Mihaelei, sper sa-i dau de cap cat de curand!
Si mai am o comanda de 5 papusele de care ma apuc de abia cand ajung acasa, sa am acces la materie prima!
Va pup tare si sa ne auzim cu bine!

Un comentariu: